Στον κρυμμένο θησαυρό όλων σας

Κρυμμένος Θησαυρός

Στην αγκαλιά του ονείρου απόψε, η σκέψη μου γυρίζει,
Στο μέλλον που σε απορροφά, λαχτάρα που ατενίζει
Ποια θα’ ναι η κατάληξη στο
πέταγμα αυτό της νιότης
Που μια στα ουράνια με πετά και μια στον παιδεμό της

********************************************

Αναζητώντας τη  χαρά, την τόλμη και την ώρα
Που δίπλα σου θα βρίσκομαι, ας είν’ σε χίλια χρόνια
Ο ύπνος με τσάκισε βαθύς, με πήρε και με πάει
Στα άδυτα της θαλπωρής, της γλύκας που …. μιλάει

********************************************

Βλέπω την Άνοιξη μπροστά, δροσιά να με τυλίγει
Τη θέρμη του καλοκαιριού, την τόλμη να ανοίγει,
Μα και τη δύσκολη πλευρά του φθινοπώρου η ώρα
Που ξέσπασε με δάκρυα καυτά, αναπάντεχα η μπόρα

********************************************

Θαρρώ πως άκουσα εκεί, λιγάκι και πιο πέρα,
Αγάπη να το ονομάζουνε, στη γη και στον αέρα,
Αυτό που νοιώθω τώρα εγώ, το φούντωμα, το δέος
Στο αίμα μου να κυριαρχεί, δυνατός, καυτός, πηγαίος.

********************************************

Πέρασαν αμέτρητοι καιροί, μέχρι που να’ ρθει η ώρα,
Τον έρωτα παράφορα να νοιώσω σ’ αυτήν τη χώρα,
Σε ένα πλάσμα θεϊκό θε να φωνάξω σαν τρελός
Να πω με τόλμη δυνατά, είσαι ο κρυμμένος θησαυρός

********************************************

Ο θησαυρός που γύρευα στα χρόνια που κυλούσαν
Με αίμα και δάκρυ πότιζαν, την αγάπη όταν κρεμούσαν,
Μέχρι που φάνηκες εσύ, αστέρι της καρδιά μου
Το μέλλον αυτό να χαίρομαι με σε στην αγκαλιά μου.

                                                 Αφιερωμένο σε έναν πραγματικό Θησαυρό!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου