Θα μπει καμιά φορά αυτή η Άνοιξη;

ΜΠΗΚΕ Η ΑΝΟΙΞΗ
Πρώιμα, λέει, φέτος η άνοιξη. Ούτε η άνοιξη δεν έρχεται στην ώρα της πια.Θα μου πεις και ποια είναι η ώρα της;
 Εποχή είναι όποτε θέλει έρχεται! Τι λες μανούλα μου; Το ραντεβού είναι όταν ο ήλιος λάμπει κάθετα στον ισημερινό. Τότε νταν!
Εν τω μεταξύ, ανακαλύψανε ότι υπάρχει ένα γονίδιο- διακόπτης PIF 4 που ενεργοποιείται από την άνοδο της θερμοκρασίας και είναι αυτό που κάνει τα λουλούδια να ανθίζουν. Και αναρωτιόμουν τόσα χρόνια πώς το καταλαβαίνει η άτιμη η μπιγκόνια και λυσσάει κάθε χρόνο! Όχι σαν εσένα που ένα κωλοξυπνητήρι ρημαδοβάζεις και πάλι στην ώρα σου ποτέ! Για να λέμε, όμως,και τη μαύρη αλήθεια και για την άνοιξη με μερικές μέρες καθυστέρηση το ψιλοκαταλάβαμε. Αλλά και αυτό το άγχος πια να πρέπει να προϋπαντήσω την άνοιξη λες και είναι η πεθερά.... Έχω νεύρα ή μου φαίνεται;
Τέλος πάντων, η άνοιξη είναι μια περίεργη περίοδος όπως άλλωστε όλες οι μεταβατικές. Τώρα φαίνονται δειλά δειλά ποιοι θα τα φτιάξουνε και ποιοι θα τα χαλάσουνε το καλοκαίρι (κοίτα και άκου λίγο πιο προσεκτικά να δεις που έχω δίκιο), είναι το turning point και για την εγγραφή σου στο γυμναστήριο και για την οικονομία της χώρας, και θες να δουλέψεις και λες δεν βαριέσαι... όλα και έτσι και αλλιώς...
Πάντως, μην ξεχνάς ότι αφ'ενός τώρα παίρνεις (ακόμα και αν δεν το ξέρεις) σημαντικές αποφάσεις για τις οποίες στο μέλλον θα σκίζεις το μαγιό σου -από τα νευρα ή τη χαρά- και αφετέρου ψιθυρίζονται τα κοτσουμπολιά του αύριο σαν μια τελευταία αναζωογοννητική ένεση ίντριγκας πριν τις καλοκαιρινές διακοπές.
Από όσο κατάφερα να μιλήσω (ξέρεις έιναι και αυτή η άργητα του πρώτου ήλιου), διαπιστώνω ότι τελικά όλοι έχουμε μια αγαπημένη εποχή ανάλογα τον τύπο μας. Γι'αυτό και θα ήθελα, συναγωνιστή αναγνώστη, να σε στηρίξω και να σου πω ότι ακόμα και αν η άνοιξη γενικά (πόσο μάλλον αυτή ειδικά)δεν είναι η εποχή σου, κάνε υπομονή και καλωσόρισε αυτό που είναι και το μεγαλύτερο, ίσως, πλεονέκτημα του οικοπέδου μας: όταν είναι να μιζεριάσουμε μπορούμε να το κάνουμε με λιακάδα, που τουλάχιστον ως την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές,δεν κοστίζει τίποτα!

-Είναι ουρανού κατάνυξη! (Βόσσου ζεις εσύ μας οδηγείς!)
-Αλλεργίες το κέρατό μου! Πολλές αλλεργίες!
-Ο μελισσούλος πάει στη μελισσούλα και τέτοια..
-Κανονίζεις τις διακοπές του Πάσχα. Μπορεί να είναι στα Σούρμενα... αλλά κανονίζεις!
-Σεξ και πικνίκ.
-Οι εκλογές κοντά... η πρωτομαγιά ακόμα πιο κοντά και πώς θα πιάσουμε.. το Μάη!
-Μεγαλώνει η μέρα. Το πρώτο ποτό είναι σιγά σιγά με ήλιο.
-Καινούργιες κολεξιόν! floral φορέματακια...
-Μπήκε; Να πάρω παγωτό.
-Θα έρθουν τα χεληδόνια;
-Από τα κολλύρια για την επιπεφυκίτιδα.
-Έχω μαρτάκι στο χέρι μου.
-Ψάχνω εποχιακή δουλειά. Μπας και...
-Από την κουλαμάρα των συζητήσεων. Άλλα λέει η θειά μου άλλα ακούν τ' αυτιά.
-Τα μαγαζιά έβγαλαν έξω τραπεζάκια.
-Μου φαίνονται όλοι πιο όμορφοι από ότι το χειμώνα. Να δεις που το κρύο ασχημαίνει!
-Αρχίζουν γάμοι, βαφτίσια... μυστήρια γενικώς.
-Το ξέρω το ξέρω! Ξυπνάνε οι αρκούδες.
-Πρέπει να έρθει άμεσα εκείνη η Δευτέρα που αρχίζω τη δίαιτα.
-Προσκυνάμε σιγά σιγά το θεό του solarium.
-Λέω τι μαλάκας είμαι που ένα λουλούδι δεν φύτεψα ούτε φέτος.
-Πάντως ένας κούκος δεν τη φέρνει σας το λέω!
-Χωρίζεις το γκομενάκι του χειμώνα ώστε να είσαι ελέυθερος στο beach  bar.
Πηγή: http://www.marymary.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου