Λίγο γέλιο ακόμα δε βλάπτει...

Λίγο γέλιο...

-     Της έφαγα το παγωτό και ακόμα κλαίει. Τι ανώριμα αυτά τα 3χρονα ρε
φίλε..

    Tα Χριστούγεννα που θα πέσει το φλουρί....το Πάσχα ποιο αυγό δεν θα
σπάσει...των Φώτων ποιος θα πιάσει το σταυρο...αυτό δεν είναι θρησκεία,το
"πάμε στοίχημα είναι" !

    Μια από τις πιο όμορφες στιγμές του Πάσχα είναι η φράση μετά το πρώτο

τσούγκρισμα του αυγού " τώρα γύρνα κώλο"

    Την Μ. Παρασκευή λέει δε κάνουμε ούτε σεξ ούτε μπάνιο. Σα κανονική
Παρασκευή ακούγεται.

    Φέτος βαριέμαι να ακολουθήσω τον επιτάφιο.. θα τον κάνω follow στο
twitter...!

  - Βάλε μου μισό κιλό φέτα.
- Είναι 650 να τ' αφήσω ?
- Ναι ... Αστο , και βάλε μου μισό κιλό φέτα ...


  Με πήραν απ'την Hellas Online....Τους είπα "Ευχαριστώ, κλέβω Conn-X απ'
τον γείτονα, δεν αλλάζω εταιρεία".

  Για όσες γυναίκες ψάχνουν ψηλό, μελαχρινό, αξύριστο, με μόνιμη δουλειά,
μένει εδώ απέναντι ένας..Πάτερ Λάμπρο τον λένε..

  Όλα τελικά είναι στο μυαλό, εκτός από την κυτταρίτιδα που είναι στον
κώλο..

    - Είχα κάποτε ένα φίλο που έπαιζε μπάλα στην εθνική.
- Έλα ρε.... Και τι έγινε;
- Τον πάτησε νταλίκα.

  -Μπαμπά είμαι gay,τα έχω με τον κώστα.
-Τιιιι;
-Πρωταπριλιααά! Με τον βαγγέλη τα χω!

   Θα εξαφανιζόμουν αλλά τρέμω τα ξεφτιλίκια της μάνας μου στο "Φως στο
τούνελ" κ στο "Πάμε πακέτο"...

  - Ρε συ πάλι μέσα θα μείνεις σήμερα;
- Ρε μαλάκα πόσες φορές να στο πω; ΕΙΜΑΙ
ΦΥΛΑΚΗ!

  - Ρε συ Γιώργο, έστειλα το παιδί πριν 3 ώρες να πάρει μακαρόνια και δεν
έχει γυρίσει ακόμα. Τι να κάνω ?
- Ξέρω 'γω ... Kάνε φασολάκια ....

  Ένα πίτα γύρο απ' όλα χωρίς ανανά..
-Μα δε βάζουμε ανανά
-Γιατί σου ζήτησα ανανά?

  Με τόσο aircontition τον επόμενο λογαριασμό, θα μου τον φέρει σπίτι
διευθυντής της ΔΕΗ σε ξύλινο κουτί ανάμεσα σε δύο chivas..

   Μου έριξε ένα βέλος το αγγελάκι του έρωτα και δεν με πέτυχε... Έρως
ανίκανε βλάκα..

  Χθες πήγα στον καθρέφτη μου και τον ρώτησα αν υπάρχει πιο όμορφος από
εμένα... Ακόμα ονόματα λέει...!!!

  Aγόρι : Κλείσε μωρο μου!
  κορίτσι : Οχι εσύ κλείσε!
  Αγόρι : Mπιπ....
  Κορίτσι : Κοίτα να δείς... Μου το έκλεισε ο μαλάκας...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου