Μόνο για τις εκλογές θα μιλάμε. Ας γελάσουμε λιγάκι....

Με πέταξαν έξω απο το στριπτιζάδικο, γιατί έδινα λεφτά από τη MONOPOLY
στα κορίτσια. Ρε τι μαλάκες άνθρωποι; Λες και...
τα βυζιά τους είναι αληθινά...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Η μάνα του 35άρη χτυπάει την πόρτα στο δωματίου του υιού...
- Ποιος είναι;
- Η μάνα σου είμαι άνοιξε...

- Δώσε password.
- Άνοιξε Τη Γ@μημενη Την Πόρτα Γιατί θα Σταματήσω Να Πληρώνω Το Ιnternet .
- Password accepted...

 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Καλά ε; Πήδηξα χτες ένα γκομενάκι απ' τη δουλειά, φοοοοβερό παιδί.
- Ναι ρε! Τρίψτο μας και στη μούρη πως εσύ έχεις δουλειά κι εμείς
είμαστε άνεργοι...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Ξυπνάω, και με είχαν κλέψει. Ρολεξ, λεφτά, έναν Πικάσο, κάτι αρχαία
αγάλματα, τη Φερραρι και το μπλέντερ. Μετά σκέφτομαι "Όνειρο ήταν. Δεν
έχεις μπλέντερ..."...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Και γιατί να ρίξετε τον κατώτατο μισθό στα 300 ευρώ; Κάντε τον
κατευθείαν σε μάρκες για συγκρουόμενα...
 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Επειδή έχω μείνει πολύ καιρό εκτός. Αν πάω για συνέντευξη να συζητήσω
για μισθό ή...
τον καταργήσανε;

 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Δεν έχω καθόλου φίλους.
- Δοκίμασες να βάλεις πετρέλαιο...;

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 Τσιγάρα έχω, άρα μόλις εκμηδενίστηκαν οι πιθανότητες να βγω απόψε από
το σπίτι...

 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

ΟΑΕΔεύουμε προς την ανάπτυξη...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Προχτές ένα φίλος μου λέει:

Έχω πρόβλημα με τη γυναίκα μου...

Την Δευτέρα μου ζήτησε 400 ευρώ...
Την Τρίτη άλλα 200 ευρώ...
Την Τετάρτη ζήτησε 600 ευρώ..

Καλά του λέω; Τι τα κάνει όλα αυτά τα λεφτά;

Ξέρω 'γω... Σιγά που της τα δίνω!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Παιδιά, τι σφηνάκια πίνετε, να κεράσω;
- Μισόλιτρα...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Γιε μου που πας;
- Μάνα θα πάω στα φανάρια!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Είμαστε η γενιά που πρόλαβε τα καλοριφέρ αναμμένα.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Το shopping πλέον εχει καταντήσει βλέπing.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Ήρθε το χαράτσι στην ανιψιά μου για το σπίτι της Barbie...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Σε λίγο θα πηγαίνουμε Σούπερ Μάρκετ και δεν θα αγοράζουμε τίποτα, θα
κάνουμε μόνο Like.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
Το ωροσκόπιο σας για σήμερα:
Eπαγγελματικά: Τα άστρα σας χαμογελούν!
Eερωτικά: Τα άστρα σας χαμογελούν!!
Oικονομικά: Τα άστρα έχουν γ@μηθεί στο γέλιο!!!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
Μετά από δύο μήνες έβαλα 50 ευρώ βενζίνη στο αυτοκίνητο και δεν
έπαιρνε μπρος. Μάλλον έπαθε εγκεφαλικό από την συγκίνηση...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
- Τι δουλειά κάνεις;
- Πιτσαδόρος.
- Και πόσα βγάζεις;
- 2.000 τον μήνα.
- Έλα ρε! Και που δουλεύεις πιτσαδόρος;!
- Σε τσόντες...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

-Άσε ρε φίλε τι έπαθα.
-Τί ρε;
-Παρασκευή & 13 σήμερα και έχω συνέντευξη για δουλειά.
-Καλά ρε μαλάκα, πιστεύεις ακόμα στις προσλήψεις;;;

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Πλέον, ο γείτονας μου όταν κάνω φασαρία αργά το βράδυ, βγαίνει και
φωνάζει: "Θα κάνεις ησυχία να κοιμηθούμε; Έχουμε ΟΑΕΔ αύριο ..."

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Τα μικρά παιδιά φοβούνται το σκοτάδι. Τα μεγάλα το φως, το νερό, το
τηλέφωνο, την εφορία ...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Η νέα ατάκα για καμάκι είναι:
"Έλα σπίτι μου, να σου δείξω τη συλλογή μου με τα καυσόξυλα..."

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 Η δουλειά δεν είναι ντροπή, είναι παρελθόν.
 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 - Έχεις κάτι να πιούμε;
 - Νερό.
 - Κάτι πιο σκληρό;
 - Παγάκια.
 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~



 - Πόσο χρονών είσαι;
 - 24.
 - Α, στο άνθος της ανεργίας σου.
 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 - Αδερφέ, πόσο το έχεις το σάντουιτς;;
 - 2 $.
 - Και τι βάζεις μέσα;;
 - Ό,τι θες.
 - Ωραία βάλε 5 σουβλάκια, 2 σαλάτες και μια μπύρα.
 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 - Τι δουλειά κάνεις;
 - Είμαι ερευνητής.
 - Και τι ψάχνεις;
 - Δουλειά.
 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 - Αφεντικό, πότε θα πάρουμε άδεια;;;
 - Αχαχαχαχαχαχαχα, καλό!!! Το άλλο με το πότε θα πληρωθείτε το ξέρεις;;;
 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 Επίσης βρήκα φοβερή ταξιδιωτική προσφορά.
 Βερμούδες με 10 ευρώ. !!!
 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 - Αφεντικό, φέτος θα πάρουμε άδεια;;
 - Βλέπεις εκείνα τα κουτιά;
 - Ναι..
 - Ε, άδεια είναι.. πάρτα όλα!!
 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 Μου χτύπησε κάποιος την πόρτα και μου ζήτησε μία μικρή δωρεά για το κολυμβητήριο της πόλης. Του έδωσα ένα ποτήρι νερό.
 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 Επιτέλους! Φέτος θα πάω διακοπές 9 με 15.
 Ξέρετε κανένα καλό μέρος για αυτές τις έξι ώρες;
 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 Με μισθό σαν χαρτζιλίκι, θα αποκαλούμε το αφεντικό "πατέρα" σε λίγο.
 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 - Από που θα πάρετε φέτος μολύβια για τα παιδιά;
 - Από την είσοδο των ΙΚΕΑ.
 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 - Τί κάνουν τα παιδιά σου;
 - Ο ένας δικηγόρος, η άλλη δασκάλα κι ο μικρός, κλέφτης.
 - Και τον κρατάς σπίτι;
 - Μόνον αυτός φέρνει λεφτά. Οι άλλοι είναι άνεργοι.
 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 Με πήραν απ' τη Hellas Online. Τους είπα: "Ευχαριστώ, κλέβω Conn-X απ' τον γείτονα, δεν αλλάζω εταιρεία".
 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 - Συγγνώμη αφεντικό, αλλά μου χρωστάς 5 μήνες.
 - Δεκτή η συγγνώμη.
 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου