ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ της Ιωαννίδου Κωνσταντίας (Ντίνας) υποψήφιας στο Τοπικό Συμβούλιο ΦΙΛΩΤΑ

Με αφορμή την υποψηφιότητά μου στο συνδυασμό του κ. Θεοδωρίδη Κων/νου «Με συνέπεια και στο αύριο», παίρνω το θάρρος να σας μεταφέρω μερικές απόψεις μου, λίγες σκέψεις, κάποια από τα συναισθήματά μου. Σκέψεις, απόψεις και συναισθήματα βγαλμένα από τα βάθη της καρδιάς.  
Κρατώντας τα διδάγματα του παρελθόντος, γεμάτη από εμπειρίες που βελτίωσαν τη συνολική μου εικόνα ως άνθρωπο, αναζητώ τα χνάρια του μέλλοντος που εσείς θα χαράξετε, με το βλέμμα στραμμένο στο αύριο που πρέπει -και θα παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις γι’ αυτό- να είναι καλύτερο από το εχθές.
        
    Έχοντας γευτεί τη χαρά της δημιουργίας, της προσφοράς, της δράσης, του εθελοντισμού και της ομαδικότητας μέσα από τους συλλόγους και τους φορείς που δραστηριοποιήθηκα κατά καιρούς, γεννιέται έντονα η επιθυμία για επάνοδο και η αναζωπύρωση όλων αυτών. Ίσως αφορμή γι’ αυτό να είναι η ανάγκη που επιβάλλει η σημερινή κατάσταση της χώρας μας, ίσως οι αναζητήσεις προς μια εποικοδομητική διέξοδο των ενήλικων πλέον τέκνων μου, ίσως το καινούριο οξυγόνο της ζωής μου, ο μικρός που πρόσφατα ήρθε στη γη γεμίζοντάς μας αισιοδοξία, ίσως κάτι άλλο απροσδιόριστο που κυλώντας ο χρόνος θα δείξει.
Η ζωή μας είναι ένας αστείρευτος κύκλος που ποτέ δεν σταματά.
            Προσωπικά θεωρώ ότι όλη μας η ζωή μας κινείται πάνω στη σφαίρα μερικών αξιών που χαράζουν την πορεία, σημαδεύουν την εικόνα μας με θετική απεικόνιση, μάς χαρακτηρίζουν ως ανθρώπους και θα τολμούσα να τις συνοψίσω σε πέντε λέξεις. ΟΡΑΜΑ-ΟΡΕΞΗ-ΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΟΜΑΔΙΚΟΤΗΤΑ-ΟΜΟΡΦΙΑ. Εάν δεν έχεις Όραμα μένεις στάσιμος, άπρακτος, ανύπαρκτος, εάν δεν έχεις Όρεξη δεν μπορείς να δημιουργήσεις, να χτίσεις, να προσφέρεις, εάν δεν έχεις Οργάνωση θα αποτύχεις σύντομα, θα χαθείς στο κυκεώνα των οικογενειακών και κοινωνικών υποχρεώσεων, εάν σου λείπει η Ομαδικότητα, θα χάσεις άμεσα τους ανθρώπους που σε εμπιστεύτηκαν, θα κουραστείς γρήγορα μόνος σου  και τέλος χωρίς Ομορφιά –και δεν αναφέρομαι στην εξωτερική ομορφιά μόνο, αλλά κυρίως στην ομορφιά της ψυχής που είναι σημαντικότερη, δεν θα βρεις ζεστασιά γύρω σου και ανθρώπους να σε στηρίξουν, απεναντίας θα συναντάς μόνο τοίχους απέναντί σου.
            Με αυτές τις λίγες γραμμές ευελπιστώ για την υποστήριξή σας δίνοντας παράλληλα την υπόσχεση πως με συνέπεια και στο αύριο, η παρουσία μου θα γίνεται αισθητή σε όσους τη ζητήσουν και κατά το ανθρωπίνως δυνατόν θα είμαι πάντα κοντά σας.
            Σας ευχαριστώ ιδιαίτερα για το χρόνο σας.
                                    Ιωαννίδου Κωνσταντίνα (Ντίνα)
                                                ioannidoy41@gmail.com
                                                            Mob. 6980964014

            Τα διαδάγματα από τα βήματα του παρελθόντος δίνουν τη δύναμη ώστε με το βλέμμα στραμμένο στο αύριο, με συνέπεια, θάρρος και αισιοδοξία να πορευτούμε σε ένα πιο ευοίωνο μέλλον...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου