Όλα επάνω σου το μαρτυρούν

 

Έκλεισα τα μάτια κι ονειρεύτηκα

τα μάτια σου, τα χείλη, τα μαλλιά

κι όλο σου το είναι γεύτηκα,

ένιωσα όλβιος και ανεμελιά

 

Βρέθηκα σ’ έναν κόσμο μαγικό

ανάμεσα σε γη και ουρανό

ρωτώντας κάθε τι μπροστά μου

πού θα μπορούσα τον έρωτα να βρω

 

Ρώτησα πρώτα το αηδόνι

πού να’ ναι το πιο όμορφο λουλούδι

και μου’ δειξε εσένα π’ έστεκες μονάχη

συνθέτοντας συνάμα, το πιο κελαρυστό τραγούδι

 

Ρώτησα τον Ζέφυρο ψιθυριστά

πού θα γευτώ το πιο γλυκό φιλί

κι εκείνος φυσώντας απαλά, μου ‘δειξε εσένανε

καθισμένη πάνω σε μαγικό χαλί

 

Ρώτησα τον καταγάλανο ουρανό

πού να’ βρω το πιο απαλό άγγιγμα στη γη

και μου’ γνεψε μ’ ένα νεύμα του απλά

εσένα που ξεδίψαγες απ’ την πηγή

 

Ρώτησα τον άρχοντα του ουρανού

ποια να κρατά το πιο απαλό το χάδι

και μου’ δειξε τον δρόμο φέγγοντας

εσέ κορίτσι μου, οπτασία γλυκιά χωρίς κανά ψεγάδι

 

Ζήτησα αμέσως συμβουλή, απ’ αστέρι του Νοτιά

πού θα’ βρω τον αληθινό τον έρωτα

κι αυτό σε εσένα με έστειλε μεμιάς

χωρίς καν να το σκεφτεί κι ούτε ξανά ρώτα

 

Επωδός

Όλα επάνω σου το μαρτυρούν

πως είσαι ο έρωτας που θέλω

το απαλό το χάδι, το άγγιγμα

τα όμορφα λουλούδια,

το πιο γλυκό φιλί, σε ολάκερο τον κόσμο

 

Όλα επάνω σου το μαρτυρούν

πως είσαι το ταίρι μου εσύ,

έλα να ανταμώσουμε μαζί στο διάβα της ζωής μας,

να ταξιδέψουμε αγκαλιά στις νύχτες των ονείρων,

έχοντας τον έρωτά μας συντροφιά, γλυκά να τον γευτούμε,

αφήνοντας πίσω τα άσχημα, μπροστά να πορευτούμε...


Αφιερωμένο στη νικήτρια της κλήρωσης του τμήματος Ψηφιακού Marketing και Ηλεκτρονικό Εμπόριο, κ. Χριστίνα Ρ. με όλη μου την καρδιά και με την ευχή οι στίχοι του ποιήματος να γίνουν πραγματικότητα και να γευτεί ολοκληρωτικά τον έρωτα της ζωής της. 
Ρ.Δ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου