Tο Johnnie Walker παρουσιάζει το Keep Walking Project: μια νέα καμπάνια που στόχο έχει να ενθαρρύνει τους Έλληνες να δείξουν την υποστήριξή τους σε μια σειρά από πρωτοποριακές πρωτοβουλίες.
Πρόκειται για τρία διαφορετικά projects που παρουσιάζουν τρόπους με τους οποίους θα μπορούσαμε να αποκτήσουμε ένα νέο τρόπο σκέψης για να δημιουργήσουμε θετικό αντίκτυπο στον κόσμο που ζούμε.
Η καμπάνια στηρίζεται στο όραμα μερικών εμπνευσμένων δημιουργών ανά τον κόσμο και ζητά από το κοινό να αποφασίσει ποιο από τα projects που θα παρουσιαστούν μπορεί να προκαλέσει διάλογο και να θέσει νέες ιδέες που μπορούν να μας οδηγήσουν σε μια πιο προοδευτική κοινωνία.
Το Keep Walking Project, μια ιδέα που συνέλαβε και υλοποιεί το Johnnie Walker, δίνει περαιτέρω έκφραση στην απρόσκοπτη πίστη του προϊόντος στη δύναμη των προοδευτικών ιδεών, όπως αυτές που ενέπνευσαν τρεις γενιές της οικογένειας Walker να εξελίξουν το μικρό παντοπωλείο τους που ιδρύθηκε το 1820, στο Νούμερο Ένα Blended Scotch Whisky στον κόσμο.
Το Keep Walking Project στην Ελλάδα υποστηρίζεται από τον ηθοποιό Αλέξανδρο Λογοθέτη και στη βάση του αξιοποιεί τη δύναμη των κοινωνικών μέσων δικτύωσης για να κινητοποιήσει τους ανθρώπους γύρω από τρία συναρπαστικά projects που βασίζονται στους τομείς των τεχνών, της τεχνολογίας και των επιχειρηματικότητας.
Στη συνέχεια, το Johnnie Walker θα υλοποιήσει το project που θα επιλέξει το κοινό την άνοιξη του 2012 στην Αθήνα.
Στόχος όλης αυτής της καμπάνιας είναι να τονίσει με ουσιαστικά και ευφάνταστα παραδείγματα τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να δουλέψουμε συλλογικά για να χτίσουμε ένα καλύτερο μέλλον.
Πρόκειται για τρία διαφορετικά projects που παρουσιάζουν τρόπους με τους οποίους θα μπορούσαμε να αποκτήσουμε ένα νέο τρόπο σκέψης για να δημιουργήσουμε θετικό αντίκτυπο στον κόσμο που ζούμε.
Η καμπάνια στηρίζεται στο όραμα μερικών εμπνευσμένων δημιουργών ανά τον κόσμο και ζητά από το κοινό να αποφασίσει ποιο από τα projects που θα παρουσιαστούν μπορεί να προκαλέσει διάλογο και να θέσει νέες ιδέες που μπορούν να μας οδηγήσουν σε μια πιο προοδευτική κοινωνία.
Το Keep Walking Project, μια ιδέα που συνέλαβε και υλοποιεί το Johnnie Walker, δίνει περαιτέρω έκφραση στην απρόσκοπτη πίστη του προϊόντος στη δύναμη των προοδευτικών ιδεών, όπως αυτές που ενέπνευσαν τρεις γενιές της οικογένειας Walker να εξελίξουν το μικρό παντοπωλείο τους που ιδρύθηκε το 1820, στο Νούμερο Ένα Blended Scotch Whisky στον κόσμο.
Το Keep Walking Project στην Ελλάδα υποστηρίζεται από τον ηθοποιό Αλέξανδρο Λογοθέτη και στη βάση του αξιοποιεί τη δύναμη των κοινωνικών μέσων δικτύωσης για να κινητοποιήσει τους ανθρώπους γύρω από τρία συναρπαστικά projects που βασίζονται στους τομείς των τεχνών, της τεχνολογίας και των επιχειρηματικότητας.
Στη συνέχεια, το Johnnie Walker θα υλοποιήσει το project που θα επιλέξει το κοινό την άνοιξη του 2012 στην Αθήνα.
Στόχος όλης αυτής της καμπάνιας είναι να τονίσει με ουσιαστικά και ευφάνταστα παραδείγματα τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να δουλέψουμε συλλογικά για να χτίσουμε ένα καλύτερο μέλλον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου