Keep Walking Project… για ένα καλύτερο μέλλον

 Keep Walking Project… για ένα καλύτερο μέλλον
 
Tο Johnnie Walker παρουσιάζει το Keep Walking Project: μια νέα καμπάνια που στόχο έχει να ενθαρρύνει τους Έλληνες να δείξουν την υποστήριξή τους σε μια σειρά από πρωτοποριακές πρωτοβουλίες.
Πρόκειται για τρία διαφορετικά projects που παρουσιάζουν τρόπους με τους οποίους θα μπορούσαμε να αποκτήσουμε ένα νέο τρόπο σκέψης για να δημιουργήσουμε θετικό αντίκτυπο στον κόσμο που ζούμε.
Η καμπάνια στηρίζεται στο όραμα μερικών εμπνευσμένων δημιουργών ανά τον κόσμο και ζητά από το κοινό να αποφασίσει ποιο από τα projects που θα παρουσιαστούν μπορεί να προκαλέσει διάλογο και να θέσει νέες ιδέες που μπορούν να μας οδηγήσουν σε μια πιο προοδευτική κοινωνία.
Το Keep Walking Project, μια ιδέα που συνέλαβε και υλοποιεί το Johnnie Walker, δίνει περαιτέρω έκφραση στην απρόσκοπτη πίστη του προϊόντος στη δύναμη των προοδευτικών ιδεών, όπως αυτές που ενέπνευσαν τρεις γενιές της οικογένειας Walker να εξελίξουν το μικρό παντοπωλείο τους που ιδρύθηκε το 1820, στο Νούμερο Ένα Blended Scotch Whisky στον κόσμο.
Το Keep Walking Project στην Ελλάδα υποστηρίζεται από τον ηθοποιό Αλέξανδρο Λογοθέτη και στη βάση του αξιοποιεί τη δύναμη των κοινωνικών μέσων δικτύωσης για να κινητοποιήσει τους ανθρώπους γύρω από τρία συναρπαστικά projects που βασίζονται στους τομείς των τεχνών, της τεχνολογίας και των επιχειρηματικότητας.
Στη συνέχεια, το Johnnie Walker θα υλοποιήσει το project που θα επιλέξει το κοινό την άνοιξη του 2012 στην Αθήνα.
Στόχος όλης αυτής της καμπάνιας είναι να τονίσει με ουσιαστικά και ευφάνταστα παραδείγματα τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να δουλέψουμε συλλογικά για να χτίσουμε ένα καλύτερο μέλλον.


Το κοινό θα μπορεί να υποστηρίξει ένα από τα παρακάτω projects:

Pavegen: The Technological Project –Ενέργεια μέσα από τα βήματά μας
Το Pavegen είναι καινοτόμες πλάκες πεζοδρομίου, οι οποίες παράγουν ηλεκτρική ενέργεια μέσα από την καθημερινή κίνηση των πεζών. Η ενέργεια αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί για φωταγώγηση, δίνοντας έτσι ένα παράδειγμα ανανεώσιμης ηλεκτρικής ενέργειας. Το περπάτημα στο Pavegen θα συμβάλει στο να συνειδητοποιήσουν οι πολίτες το ρόλο που διαδραματίζουν στη χρήση εναλλακτικών πηγών ενέργειας.
Ze Frank: The Art Project – Δίνοντας φωνή στη χώρα σου
Ο Ze Frank με τη βοήθεια του κοινού θα δημιουργήσει ένα έργο που θα παρουσιάζει το όραμα και τις ελπίδες που έχει ο καθένας μας για τη χώρα. Χρησιμοποιώντας τη συμβολή του κοινού που θα κληθεί να στείλει κείμενα ή φωτογραφίες με θέμα την ευτυχία ή την αλληλεγγύη, ο Ze Frank θα δημιουργήσει ένα εμπνευστικό έργο τέχνης που θα εκφράζει το συλλογικό όραμα και τη φωνή Ελλάδας.
Hub Culture: The Business Project – Ενθαρρύνοντας την επιχειρηματικότητα
Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι να δοθεί η ευκαιρία σε ανθρώπους που έχουν ενδιαφέρουσες επιχειρηματικές προτάσεις να κάνουν ένα βήμα προς την υλοποίηση της ιδέας τους. Το Hub Culture θα υποστηρίξει το επιχειρηματικό πνεύμα, εγκαινιάζοντας ένα νέο χώρο επικοινωνίας όπου το κοινό θα μπορεί να αναπτύξει τις επιχειρηματικές του ιδέες μέσω προσωπικών συνεδριών ή/και μέσω μιας σειράς διαλέξεων από επιχειρηματίες.
Το κοινό θα αναδείξει το project που προτιμά κερδίζοντας «βήματα», πόντους δηλαδή, που μπορούν να δωρηθούν ως ψήφοι υποστήριξης στα τρία projects. Τα βήματα συλλέγονται εικονικά μέσω της ιστοσελίδας www.Keepwalkingproject.gr που παραπέμπει στο facebook ή μέσω του iPhone pedometer app που θα είναι διαθέσιμο από τις 14 Νοεμβρίου.
Η εφαρμογή στο iPhone, που θα έχετε τη δυνατότητα να την κατεβάσετε από την σελίδα του Johnnie Walker στο Facebook, μετράει το κάθε σας βήμα.
Ο χρήστης θα κερδίζει ένα εικονικό βήμα για κάθε φυσικό βήμα που πραγματοποιεί. Αντίστοιχα στο facebook, ο χρήστης θα μπορεί να κερδίζει βήματα καλώντας φίλους να συμμετάσχουν στο project ή κοινοποιώντας περιεχόμενο.
Σχολιάζοντας τη συμμετοχή του στο Keep Walking Project, ο Αλέξανδρος Λογοθέτης ανέφερε: «Είναι υπέροχο να αποτελείς μέρος μιας τόσο δυναμικής καμπάνιας που προσκαλεί το κοινό να δείξει την υποστήριξή του σε τρία τόσο ενδιαφέροντα projects. Και οι τρεις πρωτοβουλίες με εμπνέουν ουσιαστικά και ελπίζω οι Έλληνες να με υποστηρίξουν σε αυτόν τον ‘περίπατο’ επιλογής του project που θα υλοποιηθεί».
Η Στέλλα Αλεξοπούλου Marketing Director Johnnie Walker Western Europe σχολίασε επίσης ότι η ιδέα του Keep Walking Project βασίζεται στην αυξανόμενη ανάγκη των ανθρώπων να συνδέονται, να επικοινωνούν και να συνεργάζονται, τόσο μεταξύ τους όσο και με τα brands, έτσι ώστε να υπάρχει θετικός αντίκτυπος στην κοινωνία.
«Το Johnnie Walker ενσωματώνει την ιδέα της προόδου, και υπό αυτό το πρίσμα το Keep Walking Project έχει σχεδιαστεί για να εμπνεύσει, να παρακινήσει και να πυροδοτήσει ένα νέο τρόπο σκέψης για το τι μπορούμε να επιτύχουμε δουλεύοντας συλλογικά. Ελπίζουμε αυτό να δίνει μια πρόγευση για περισσότερες πρωτοποριακές ιδέες που θα μπορούσαν να μας οδηγήσουν σε ένα καλύτερο μέλλον».
Το Keep Walking Project θα υλοποιηθεί σε διάφορες χώρες μεταξύ των οποίων: η Βουλγαρία, η Βραζιλία, ο Λίβανος, η Νότιος Αφρική, η Ισπανία, η Ταϊλάνδη και το Βιετνάμ.
Τα projects που θα διακριθούν ανά χώρα θα παρουσιαστούν την άνοιξη του 2012 ως μέρος μιας παγκόσμιας γιορτής για το τι μπορούμε να επιτύχουμε αν δουλεύουμε συλλογικά.

troktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου