Η φλογερή ματιά σου

Η φλογερή ματιά σου


Φέγγει ο ήλιος στα βουνά, λάμπεις και συ καρδιά μου
Ανταύγειες ρίχνουν τα μαλλιά, μέσα στην αγκαλιά μου,
Χρυσές ακτίνες γύρω σκορπούν, λαμπιρίζουν σα να’ ναι αστέρια
Τα μάτια σου τα λαμπερά, μελένια όπως τα περιστέρια

Μαγεύτηκαν μαζί λουλούδια και παλάτια
Καθώς αντίκρισα τα πράσινά σου μάτια,
Στο άγγιγμα αυτό της φλογερής ματιάς σου
Η φλόγα εξεχείλισε, και χύθηκε μπροστά σου

Σιμά σιμά σε ζύγωσα και πάγωσε το αίμα

Με κομμένη την ανάσα, μου φάνηκες σαν ψέμα
Πώς τώρα τέτοια θαλπωρή και ζεστασιά γλυκιά μου
Βρέθηκες τόσο ξαφνικά μέσα στην αγκαλιά μου

Σαν κοίταξα όμως πιο βαθιά, πιο μέσα απ’ την ματιά σου
Τον κόσμο αυτόν αγάπησα, τα βάθη της καρδιάς σου,
Η καλοσύνη και η στοργή, αυτές θα συνοδεύουν
Τα μάτια σου, τα μάτια μου στον κόσμο σα ταξιδεύουν


                                    For my sweethard
                                                           Ρ.Δ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου