Μην ξαναρθείς ποτέ ποτέ

Μην ξαναρθείς ποτέ ποτέ
 
Της Άνοιξης ήσουν μικρό μπουμπούκι
θερμού καλοκαιριού τραγούδι
τριαντάφυλλο με ρόδο και μετάξι
και όμορφη πολύ ως αγγελούδι

Μου χάρισες πνοή και οξυγόνο
λατρεία, πόθο, πάθος  και στοργή,
μα όλα αυτά τα γκρέμισες μέσα σε μια στιγμή
με πλήγωσες, με πλήγωσες, με πλήγωσες πολύ

Μην ξαναρθείς ποτέ ποτέ
ούτε στα όνειρά μου
και φύγε φύγε μακριά
να ανθίσει η καρδιά μου
Μην ξαναρθείς ποτέ ποτέ
ούτε στα όνειρά μου
και μείνε μείνε μακριά
να γιατρευτεί η καρδιά μου


Τα μάτια μου έβλεπαν μονάχα ομορφιά
στο σώμα σου, στο πρόσωπο και στην καρδιά
αέρινη οπτασία θεϊκή
όνειρο άλλου πλανήτη

Μου έδειχνες πως είσαι αυτό που γύρευα
φροντίδα, αγάπη, γλύκα και ζωή
μα όλα αυτά τα γκρέμισες σε μια στιγμή
με πλήγωσες, με πλήγωσες, με πλήγωσες πολύ

Μην ξαναρθείς ποτέ ποτέ
ούτε στα όνειρά μου
και φύγε φύγε μακριά
να ανθίσει η καρδιά μου
Μην ξαναρθείς ποτέ ποτέ
ούτε στα όνειρά μου
και μείνε μείνε μακριά
να γιατρευτεί η καρδιά μου

Ρ.Δ

Το παρόν ποίημα μελοποιήθηκε αρχές Απριλίου 2021, με απώτερο σκοπό να ηχογραφηθεί με μουσικούς από το Συγκρότημα "Άκου Και Μη Μιλάς" για χρήση του στις παρουσιάσεις του μελλοντικού μου αστυνομικού μυθιστορήματος "Μείνε κοντά μου".   


1 σχόλιο:

  1. 5 ways to make money in sports betting - Work-to-Earn
    In an online 1xbet korean sports betting, you will need to select the option 바카라사이트 that allows you to wager on the outcome of a งานออนไลน์ particular event. For example, you

    ΑπάντησηΔιαγραφή