Αστέρι της καρδιάς μου

Αστέρι της καρδιάς μου


Τα μάτια μόλις άνοιξα, τον κόσμο αυτόν σαν είδα
στην αγκαλιά σου βρέθηκα, γλυκύτατη  φροντίδα
υπέρτατο είναι αγαθό, η ζεστασιά μανούλα
χάρισμα ριζωμένο πια βαθιά, στο κορμί και στην ψυχούλα

************************************************

Τα μάτια σου τα λαμπερά, την φλόγα των χειλιών σου
θέλω να γεύομαι συχνά, ανυπόμονος ο ερχομός σου
κοντά μου σα φθάνεις χαρωπά, το φως σου μου χαρίζεις
με ατέλειωτη φροντίδα και στοργή, τον κόσμο μου γεμίζεις

************************************************

Είναι αδιανόητο η λαλιά, ελάχιστες οι λέξεις,
να περιγράψουνε σωστά τις ατέλειωτες μου σκέψεις
το πόσο μονάκριβη, γλυκιά, αστέρι της καρδιάς μου
είσαι για με μοναδική, χαράζεις τη ρότα μου

************************************************

Δεν βλέπω την ώρα την στιγμή, που θα με σφίξεις πάλι
στα χέρια σου τα μαγικά, στου πόθου την αγκάλη
στο βλέμμα σου το υπέροχο την άνοιξη γνωρίζω
υπέρτατη αγάπη δυνατή, τυφλά σ’ αναγνωρίζω

************************************************

Μανούλα θέλω να ξέρεις πως εσύ, θα σαι κοντά μου πάντα
όπου βρεθώ και όπου σταθώ, με σκέψη και με αγνάντια
στη θάλασσα την μαγική που απλώνω τα πανιά μου
ξέρω μαζί μου θα ΄σαι εκεί, ως ούριος άνεμος σιμά μου   

***********************************************

Το πρώτο πράγμα στη ζωή, που αντίκρισε η ματιά μου
ήταν το φως και η αγάπη σου, που χύθηκαν μπροστά μου
απέραντη θάλασσα πλατιά ήταν η αγκαλιά σου
θα είμαι για πάντα δίπλα σου αστέρι της καρδιάς μου


Έχει αφιερωθεί σε μια γλυκύτατη και ευγενέστατη Αθηναία συνάδελφό μου, ξέρει αυτή, που ένα μόνο έχω να της πω. Χαίρομαι που σε γνώρισα και μακάρι να συναντήσω κι άλλους τέτοιους ανθρώπους στη ζωή μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου